Καλό μου ημερολόγιο…

στις

kalo mou imerologio

Θέλω να πάρω να σκίσω τις σελίδες σου, να τις πετάξω με όλη μου τη δύναμη στο καλάθι των αχρήστων. Να τις βρει ένας άλλος κόσμος, να χτίσει ένα κράτος από αυτές και να βασιλέψει.

Να σταματήσω να ψάχνομαι για ερωτήσεις για το σύμπαν και την ευτυχία, τη ζωή και την αθανασία. Τις εξάντλησα πια.

Να κοιτάω μονάχα τα μωρά στην παραλία, τις φτηνές πλαστικές ξαπλώστρες, το βουνό από τα βρώμικα χαλίκια και το κουβαδάκι ενός 4άχρονου παιδιού που «έτσι γνώρισε τον κόσμο». Με το βουνό από τα βρώμικα χαλίκια.

Να διακωμωδώ τις ταινίες επιδημίας, να κράζω το Χόλυγουντ και να πίνω μπύρες.

Να κλείσω το ζαχαροπλαστείο μου και τις ελπίδες μου για ανατροπή και να πάω να τα τακιμιάσω με το Δήμαρχο Πουριτάν.

Να αλλάξω δέρμα και να πάω να το αφήσω στο αυτοκίνητο της γειτόνισσας που μου παίρνει τη θέση πάρκινγκ.

Να σταματήσω να γράφω μπούρδες και να κάνω μπούκλες. Να λυγίζω το γόνατο και να κάνω κίνηση αλα Φουρέιρα κουνώντας εδώ κι εκεί τη νέα μου μπούκλα. Διότι και αυτή, «έτσι έμαθε τον κόσμο».

Να ποστάρω ελεύθερα για τον τραμπουκισμό και τα διάφορα κοκταίλ του  που μου χαλάνε τη γεύση και να αλωνίζω τη κουζίνα της μάνας μου για καμιά θεραπευτική χορτόπιτα.

Να κόψω  τα γλυκά και να αρχίσω τις φρυγανιές ρυζιού.

Να γίνω ένας ολοκαίνουριος, αγνώριστος, καλύτερος άνθρωπος. Ένας «άνθρωπος από σίδερο».

Θέλω να πάρω να σκίσω τις σελίδες σου, να τις πετάξω με όλη μου τη δύναμη στο καλάθι των αχρήστων. Να τις βρει ένας άλλος κόσμος, να χτίσει ένα κράτος από αυτές και να βασιλέψει.

Αχ… καλό μου ημερολόγιο.

Ένα Σχόλιο Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η Φουρειρα λέει:

    Φουρειρα ❤

Σχολιάστε

